Super Animal Royale Wiki/Top section/ms

From Super Animal Royale Wiki
Jump to: navigation, search
SELAMAT DATANG KE WIKI Perjuangan Haiwan Hebat!
Sesuatu sumber talian tentang Perjuangan Haiwan Hebat ditulis dan dikekalkan oleh pemain-pemain.

Sila berasa percuma untuk menyumbang dengan mewujudkan artikel baharu atau berkembang artikel yang disediakan.

Tentang Perjuangan Haiwan Hebat
PERJUANGAN UNTUK KEHIDUPAN
64 haiwan masuk. Satu sahaja dapat untuk melakonkan tarian pemenang.

Perjuangan Haiwan Hebat ialah sesuatu pandangan mata burung penembak kehidupan berbilang pemain bagi sehingga 64 pembunuh Haiwan Hebat yang comel. Pilih haiwan kegemaran anda daripada sebuah menu mengandungi rubah, panda, kucing dan binatang lain yang berdahaga darah. Kemudian, gunakan payung terjun ke tempat runtuhan bagi sebuah taman safari yang malang dan melawan dengan rentetan maut bagi peluru, bahan letupan dan talian bodoh.

Menebas rumput tinggi dan memusnahkan struktur tertinggal untuk mencari senjata api, bahan letupan dan Jus Kesihatan yang anda perlu untuk kehidupan dan berhati-hati untuk Gas Sigung Hebat, perlahan-lahan meresap masuk dari sudut peta. Perjuangan Haiwan Hebat menampilkan permainan berlari and senjata api berseimbang dengan teliti digabungkan dengan sesuatu intuitif perangan kabus sistem yang mengehadkan sesuatu pandangan pemain ke penglihatan garis, membolehkan untuk menyelinap, strategik main. Sama ada pemangsa atau mangsa, hanya satu haiwan boleh mencapai bahagian atas daripada rantai makanan dan dengan senjata api di dalam tangan ia meneka sesiapa yang akan menjadi pemenang.